Marka SOCOM nadal ma się dobrze

SOCOM: Polskie Siły Specjalne miało być gwoździem do trumny tej marki. W kwietniu tego roku zamknięto nawet Zipper Interactive, czyli ekipę stojącą za SOCOM. Czy Sony faktycznie posłało serię do kosza?

Shuhei Yoshida – facet stojący na czele Sony Worldwide Studios oświadczył, że w Sony nic nie ginie. Marka SOCOM nadal ma się dobrze, ale jest na zasłużonym urlopie. Pan Yoshida posłużył się nawet przykładem serii Sly Cooper, która po długiej przerwie ponownie wróciła na rynek. Może faktycznie gracze powinni trochę odsapnąć po ostatniej (średniej) odsłonie SOCOM… a może wystarczy, aby Sony przyłożyło się do tego tytułu.

Reklamy

Tagi: , ,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: