David Cage nie stawia na rozrywkę

David Cage, to fajny gość. Na któryś targach nawet zamieniłem z nim ze dwa zdania, ale kierunek który obrał po Heavy Rain jest zdecydowanie złym kierunkiem. Deweloper znowu montuje nam samograja.

W wywiadzie dla Edge Magazine szef studia Quantic Dream podkreślił, że jego celem jest zaskakiwanie ludzi. W Beyond: Two Souls, chce zabrać graczy w emocjonalną podróż. Pragnie również przetestować ich umysły, a nie refleks.

Czy tylko ja mam tu deja vu? Czy podobne stwierdzenia nie padły podczas prac nad Heavy Rain, które miało być porywającym, dojrzałym i mrocznym thrillerem, a okazało się festiwalem QTE(Quick Time Event)? Niestety po pierwszych filmikach z Beyond: Two Souls wygląda na to, że Quantic Dream bazuje w dalszym ciągu na patentach Heavy Rain. Te same sekcji QTE, elementy interfejsu, modele postaci, silnik. Wątpię aby historia wystarczyła, aby zmotywować mnie do pójścia do sklepu i kupienia tego tytułu. //Jedah

Reklamy

Tagi: , , ,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: